Werving nieuwe OERRR leden

Een geweldig project: werving van nieuwe OERRR leden bij Belevenisboerderij Schieveen. Mijn bezoek aan de boerderij bracht me op het idee van ‘naambordjes’. Elk nieuw OERRR lid krijgt zijn of haar naam op een ‘spetterend’ OERRR-bordje van hout. Deze bordjes worden opgehangen in de hooibalen in het restaurant van de boerderij. Het ziet er niet alleen leuk uit, maar nodigt ook uit om lid te worden.

In de eerst helft van het introductiejaar waren er slechts enkele nieuwe OERRR leden. Maar na de introductie van de bordjes kwamen er tientallen nieuwe leden per maand bij. En dit jaar hebben we zelfs nog meer nieuwe leden dan vorig jaar. 

Natascha Hokke van Natuurmonumenten: “Het is een van onze succesvolste wervingsmethoden. De hooibalen hangen bijna vol, dus we moeten nadenken over hoe we hiermee omgaan.”

Naast het werven van de nieuwe leden heb ik ook een concept bedacht voor de verjaardagsfeestjes op de boerderij, en een struintocht en scholenprogramma ontwikkeld.

Andere projecten

Vergroot jouw business met gemak